Каталог
ua
ru

Як правильно обрати офісні меблі

Ви зняли новий офіс? Чи плануєте розширення штату? Хочете покращити фірмовий стиль? Тоді вам до нас. У цій статті ми допоможемо вам розібратися з чого краще почати, кому доручити і як не витратити занадто багато.

З чого почати?

Почніть з постановки питань. Якщо у вас вже є офіс і працюють співробітники, скількох ви хочете ще найняти? У вас ще немає офісу, зняти його ви тільки плануєте, тоді скільки співробітників у вас буде і наскільки перспективно розширення штату в найближчі роки? У Вас ідеальне поєднання продуктивності і доходів, але недостатньо ефектний зовнішній вигляд офісу?

Коли будуть сформовані основні питання, що стосуються облаштування гіпотетичного, нового або улюбленого старого приміщення, давайте планувати робочі місця. Ідеальним рішенням для їх планування буде залучити фахівців.

Залежно від завдання - це можуть бути або постачальники меблів, або дизайнери. Завдання і досвід у цих двох абсолютно різні. Дизайнер допоможе професійно створити образ і стиль офісу та зможе якісно й затишно розташувати робочі місця. Для вирішення цього завдання також можна звернутися до продавця меблів. У таких компаніях є професійні проектувальники, завдання яких - ергономізувати робочий простір. Наша компанія безкоштовно надає послугу зі створення ергономічного офісного простору, або простіше кажучи - зручного та професійного розміщення меблів. Для цього у нас в штаті працюють менеджери-архітектори.

 

Как правильно выбрать офисную мебель?

 

Про що потрібно подумати в першу чергу?

При організації офісного простору, незалежно від того чи будете ви його планувати самостійного або залучати фахівця, на одного співробітника необхідно мінімум 3 квадратних метра простору. Ця цифра вже включає в себе і робочий стіл з кріслом, і мінімальна кількість шаф, і оргтехніку, та й проходи. Тобто в приміщенні в 12 кв. метрів рекомендуємо розміщувати не більше 4-х людей. Це гранична кількість. Більше число співробітників посадити можна, але чи буде їхня робота продуктивною?

Дуже часто клієнт ставить завдання проектувальнику розсадити в офісі 10 м2 п'ять, а то й шість чоловік. Коли ідеально, в такому приміщенні, було б розмістити 3-х людей. В організації робочих місць в офісному приміщені головне, щоб не вийшло рішення, як на фото нижче.

Как правильно выбрать офисную мебель?

Ми впораємося із завданням розміщення й більшого числа співробітників в такому приміщені, передбачивши всі вимоги ергономіки офісу. Бо все можливо, адже потрібно мати достатньо досвіду та добре знати можливості модульних серій офісних меблів, які ми продаємо. Нам вигідно Вас обслужити швидко та якісно, ​​заслужити вашу довіру та теплі рекомендації для майбутніх клієнтів.  

Дуже часто офіси здаються в оренду вже з ремонтом або плановий ремонт тільки «косметичний». У цьому випадку все просто - підібрати дизайн меблів і розсадити співробітників. Якщо ж ви хочете строго витриманий стиль - в цьому випадку рекомендуємо найняти дизайнера, який в свою чергу зв'яжеться з фахівцем з планування, і кожен буде робити свою справу.

Перспективи росту

Уже на етапі планування важливо подумати над найближчим майбутнім і перспективою розширення команди. Якщо в найближчому майбутньому у вас з'являться нові співробітники, заплануйте для них робочі місця, принаймні «на папері». Це надзвийно важливо, щоб на раз 1-3 роки не займатися розширенням офісу.

Як правильно розмістити співробітників?

Меблі для персоналу

Для облаштування робочого офісу в першу чергу необхідно визначити, що ж саме потрібно кожній людині для продуктивної роботи? Природньо - це робочий стіл! Крім столу кожному співробітнику знадобиться тумба для зберігання і офісного інвентарю та особистих речей. Найзручнішою вважається мобільна тумба, тому що в будь-який момент її можна перекотити в інше місце. А мінімально необхідно кілька ящиків вмонтованих в сам стіл. 

Співробітникам, прийшовши на роботу в холодну або дощову погоду, необхідно буде десь роздягнутися. І бажано, що б це була гардеробна шафа, тому що саме в ній можна сховати всі речі, що б ваш офіс виглядав максимально акуратно. Якщо дозволяють розміри офісу вам можуть знадобитися шафи для документів. Але з огляду на те, що шафи завжди можна доповнити, придбайте ту колькість без якої вам не обійтися. Якщо ж шафи ставити нікуди, а поточна документація повинна бути під рукою, ідеальним рішенням будуть надбудови на стіл або полиці на стіну.

Как правильно разместить сотрудников?

Комплекти офісних столів

Куди помістити оргтехніку?

При облаштуванні офісу не забудьте про комп'ютеризацію робочого місця. Ми зможемо запропонувати вам заглушки під проводку, короби під проводку, що б зайві не були на видному місці і максимально приховано з'єднували всі пристрої. Дуже зручні в експлуатації відкриті підвісні і мобільні підставки для системних блоків, і полиці під клавіатуру на якій клавіатура буде захована під столом, звільняючи його для інших речей.

Якого розміру і форми повинен бути стіл?
Якщо Ваш офіс - це колл-центр та основне завдання - спілкування по телефону, рекомендуємо Вам звернути увагу на найменші столи. Адже великий стіл співробітникові, у якого буде тільки ноутбук або комп'ютер і телефон зовсім не потрібен. Потрібно пам'ятати, що для концентрації уваги на абонентові, співробітника бажано візуально ізолювати від колег і, в цьому випадку, вам точно знадобиться зонування. Для забезпечення цього завдання використовуйте офісні перегородки та спеціальні звукопоглинаючі панелі. Це ідеальне рішення для створення індивідуальних комфортних робочих зон. Сучасні перегородки пропонуються з широким асортиментом аксесуарів - підвісні склянки для ручок, лотки для паперів і інші офісні зручності.

Какого размера и формы должен быть стол?

Офісні столи з перегородками

 

Для співробітників, які працюють з великим оборотом документів, рекомендуємо вибирати столи довжиною від 120 см. На такому столі вільно розмістяться і монітор і папка з паперами. Ще краще буде вибрати офісний стіл кутовий, і на додатковій бічній робочій зоні розмістити факс, принтер або що-небудь важливе і корисне для роботи.

Якщо співробітники будуть працювати з відвідувачами, вам обов'язково знадобиться приставка до столу або брифінг приставка. Такі приставки можуть приставляться як до одного столу так і до складених разом.

Офісні столи з брифінгом 

Комплекти офісні з приставкою для відвідувачів

Де приймати клієнта?

Дуже важливим при роботі з клієнтом - це прийом його у вас в офісі. І ви як професіонал своєї справи повинні продумати зону, де б клієнт міг почекати, якщо прийшов раніше призначеної зустрічі або якщо в даний момент йому не можуть приділити час. Зазвичай для цих цілей використовують невеликий офісний диван або звичайні секційні крісла та стільці. Дуже зручним буде невеликий журнальний стіл на якому можна розмістити рекламну продукцію та подати чашку кави.

Офисные диваны АКЛАС

Меблі для керівника

Стиль
Облаштувати кабінет для керівника здається досить простим завданням, але бувають ситуації коли зробити це не так легко. Насамперед, як ми вже і писали, потрібно вибрати стиль і визначити, чи ваш кабінет буде відрізнятися від загального дизайну офісу, або ви хочете все в одному дизайні. Дуже часто, коли все приміщення офісу виконані в одному стилі, в одному кольорі, такі офіси вигідно відрізняються своєю акуратністю.

Комплектація
Звичайним набором для кабінету є робочий стіл і шафа. Найчастіше столи для керівників мають дещо більші розміри, ніж столи для співробітників. Але не потрібно думати, що чим більше стіл тим краще. Для гармонійного зовнішнього вигляду кабінету в ньому має бути достатньо вільного простору. Крім того, необхідно врахувати, що якщо великі люди за невеликим столом виглядають добре, то люди з ростом нижче середнього за дуже великим столом будуть виглядати досить дивно.

Шафи, стінки для кабінетів дуже часто це меблі з безліччю полиць та гардеробними відділеннями. З огляду на те, що ця шафа буде індивідуального користування, то розміщувати її можна в будь-якій частині кабінету. Ефектно виглядають кабінети, в яких шафа розміщена за спиною керівника.

 

Мебель для руководителя

 

Прийом відвідувачів
Дуже зручним буде розміщення конференц столу, за яким можна провести і нараду і переговори.

Приемная для посетителей

Якщо кабінет невеликий, то замінити конференц стіл зможе і брифінг приставка. Такі приставки зазвичай приставляються спереду столу і розміщують 1 - 3 осіб.

Мебель для руководителя. Брифинг приставки

Фактично необхідним для кабінету керівника буде диван і журнальний стіл. 

Меблі для рецепції

Перше, що ми бачимо входячи до офісу, - це рецепція. Тому сміливо можна заявити, що рецепція - це обличчя офісу. І саме тому на організацію рецепшн дуже часто витрачають більше зусиль і коштів, ніж на будь-який інший простір в офісі.

Рецепції

При організації зони рецепшн необхідно враховувати простір і те яка кількість співробітників будуть за нею працювати. «Класичні» рецепції часто мають надбудову, що б прикрити робочий простір від сторонніх очей.

У зоні рецепшн часто розміщують фрігобар, передбачають спеціальне місце для кавоварки і багато іншого. У зоні рецепшн дуже часто мають у своєму розпорядженні зону очікування у вигляді диванів або набору стільців. Також тут можна розмістити і гардероб або вішалку для гостей (клієнтів). 

Що потрібно знати про матеріали і фурнітуру?

Матеріал меблів
Першим на що варто звернути увагу - це матеріали. У 99% випадків - це ламінована ДСП. Обов'язковій сертифікації меблів в Україні немає, але у кожного постачальника меблів повинні бути сертифікати на ДСП. Потрібно звернути увагу на екологічність ДСП. За сучасними санітарним стандартам допустимі для виробництва меблів плити з класом не вище Е1, тобто Е0 і Е1.

Види з'єднань

Обов'язково звернути увагу і попросити постачальника продемонструвати тип стяжки між деталями. Правильна меблі стягується меблевими ексцентриками, які в побуті часто називають «мініфіксамі». Допоміжними, але не основними стяжками можуть бути «конфірмати». Використання «правильних» стяжок забезпечить можливість її багаторазового збирання та розбирання - це допоможе в разі переїзду.

Кромка

Обов'язково зверніть увагу на кромку. У хороших меблів - кромка контактних деталей, таких як стільниці та кришки тумб, повинна бути розміром 2х мм. Висувні ящики, дверцята, полки можуть бути і з плоскою кромкою. Але кромка в будь-якому випадку повинні бути.

Товщина ДСП

Звертайте увагу на товщину ДСП. Дуже часто все залежить від дизайну. В одних інтер'єрах краще буде виглядати масивні стільниці, а для сучасних стилів більш властива мінімальна товщина. Чим тонше плита, тим сильніше вона прогинається під навантаженням. У столах ця задача вирішена або металевим каркасом або ребром жорсткості, званим «царгоюп». Але в шафах звертайте увагу на товщину полиць. Для плит 16 мм не прогинається ширина 700 мм, для плит 22 мм - 900 мм.

Фурнітура

Ну і звичайно в офісних меблів звертайте увагу на фурнітуру - петлі на дверях, направляючі в висувних ящиках, ручки. Найпростіший спосіб переконатися, що використовувана фурнітура фірмова - це подивитися на петлю, на ній повинен бути логотип виробника. Ви скажете, - будь-який логотип можна підробити. Можна !, але для виготовлення недорогого товару жоден «шахрай» не купуватиме дороге обладнання для відбитка лейби. Якщо петлі в порядку, то і вся інша фурнітура буде фірмовою.

В кабінетних і більш дорогих меблів можуть встановлюватися направляючі з доводчиками. Функції у них ті ж, але набагато приємніше працює.

У шафах важлива наявність регульованих ніжок, тому що якщо скласти разом кілька шаф на не дуже рівній підлозі виникне необхідність їх вирівняти. Дуже важливим в офісних шафах є відстань між полицями, щоб в неї помістилася офісна папка необхідно мінімум 32 см.

Ну і звичайно ж при виборі меблів не забудьте підібрати і зручні офісні крісла.

Бажаємо вам легкого вибору.

Підготував Олекса Лупич спеціально для АКЛАС™

Будь-яке використання матеріалу можливе тільки з дозволу адміністрації сайту і посилання на джерело.