Ваше місто
Оберіть своє місто
Введіть населений пункт:

Вибір міста допоможе надати актуальну інформацію про наявність товару, його ціну і способи доставки в вашому місті! Це допоможе зберегти більше вільного часу для вас!

Каталог

Гарантія

Що таке Гарантія та як її отримати?

  • Гарантія - це відповідальність продавця за якість, проданого ним продукту.
  • Ми надаємо гарантію на всі наші товари, в рамках гарантійних зобов'язань виробника.
  • Коли ви отримуєте товар через кур'єра, транспортну компанію або на нашому складі не забувайте перевірити комплектність, цілісність, відсутність пошкоджень, працездатність. Після прийому товару та оплати пред'явити претензії в частині зовнішнього вигляду буде неможливо.
  • Отримайте товарний чек або видаткову накладну, і зберігайте його протягом усього гарантійного терміну. Без цих документів ви не зможете отримати гарантійне обслуговування.

Для звернення за гарантійним обслуговуванням заповніть, будь ласка, форму

Який термін Гарантії?

  • Термін гарантійного обслуговування складає від 12 до 60 місяців і регламентується виробником.
  • Гарантія 12 місяців поширюється на:

- офісні крісла та стільці торгових марок АКЛАС, AMF, Nowy Styl, Прімтекс плюс, RICHMAN,

Special4you, ДІАЛ, КОНТУР, АскалонWoodhauseМодуль ЛюксDominiБісМаксі-МебліObject  

  NПапатіяЧФЛІМелітополь Меблі, АЛЕАНА

- кабінети торгових марок: DIAL

- кухні та шафи-купе торгових марок: ДОМ, Світ Меблів , Рокко, Люкс студіо,

- диванів торгових марок: ПРЕМЄРА, Софіно, Матролюкс , Мелітопольмеблі, Комфоссон, Сокме, ТІСА

  • Гарантія 18 місяців поширюється на:

- дивани та меблі для КаБаРе торгових марок: Укрізрамеблі, ДЛС, АРС, Катунь, Лісогор, СідіМ, Даніро, Юдін, Ембавуд.

  • Гарантія 24 місяці поширюється на:

- офісні корпусні меблі торгових марок: M-CONSEPT™

  • Гарантія від 12 до 60 місяців поширюється на:

- матраси торгових марок: Матролюкс

  • Точну інформацію про термін гарантії ви можете побачити в характеристиці товару.

 

Що потрібно для звернення по гарантії?

  • Зв'яжіться з нашим Сервіс Центром по телефону /044/-391-35-90 або напишіть нам e-mail: service@aklas.net.ua
  • Надішліть фото товару (його пошкоджених елементів) і фото документа, що підтверджує покупку
  • Доставте товар до нас в Сервіс Центр за адресою пр-кт Перемоги, 67 корпус Р (можна скористатися нашою послугою доставки)

 

В який термін буде виконаний гарантійний ремонт?

  • Більшість ремонтів виконується в термін 1-2 дня в разі наявності всіх необхідних для ремонту деталей;
  • Ремонт виконується в термін до 15ти днів в разі відсутності деталей, але наявності їх на заводі виробника;
  • Ремонт виконується в термін до 30ти днів в разі необхідності передачі товару на завод виробника;
  • Точний термін виконання гарантійного ремонту по конкретному випадку можна дізнатися при зверненні.

 

На що гарантія НЕ поширюється?

  • Пластикові втулки кріплення роликів, заглушки на ніжки стільців. Оскільки втулки є витратним матеріалом.
  • Пластикові декоративні чохли і елементи їх кріплення (чохол на газ-ліфт, чохол на хрестовину).
  • Оббивні матеріали (механічні пошкодження, пропали, розриви)
  • Механічні пошкодження на поверхні хрестовини і підлокітників (подряпини, відколи, вм'ятини).
  • Знос втулок пластикових столиків ІСО, ЕРА (столики можна виймати і перевантажувати (сідати, спиратися).
  • Поломка декоративних гвинтів (ручки) (закручувати декоративні гвинти слід помірно, не доводячи зусилля до розриву пластика).

 

В яких випадках вам можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні?

  • Поломка товару сталася внаслідок стихійного лиха (повені, пожежі, урагани, землетруси, війни).
  • Якщо відсутній документ, що підтверджує покупку.
  • Присутні сліди проведення самостійного ремонту.
  • Претензії до зовнішнього вигляду натуральних матеріалів (Неоднорідність кольору і фактури шпону, дерева, натуральної шкіри; шрами, вени, сліди від укусів комах на натуральній шкірі; незначне розбіжність фактури дерева, різниця в структурі річних кілець, а також смуги, точки, сучки, характерні для натуральної деревини).
  • Претензії до незначних відмінностей товарів з їх фото та відео на сайті і / або з різних партій поставок.
  • Поломка товару сталася внаслідок неправильного транспортування або переміщення.
  • Поломка сталася через перевищення граничного допустимого вагового навантаження.
  • Поломка сталася внаслідок використання в агресивному середовищі: висока вологість, високі температури, інтенсивне сонячне випромінювання товарів, які не призначені для використання в таких умовах.
  • Поломка товару сталася внаслідок використання товару не за призначенням: Крісла на роликах та стільці НЕ призначені для сидіння в них більше однієї людини, заборонено перевозити в них важкі предмети. Не можна надмірно навантажувати столи, ставати на них ногами. Тумби на роликах не призначені, щоб на них сідали або перевозили важкі предмети.
  • Поломка товару сталася внаслідок неправильної експлуатації. Сідати або спиратися всією вагою на підлокітники в кріслах і стільцях заборонено. Стрибати і ходити ногами по ліжках або диванах заборонено.

 

** Виробники можуть вносити зміни в технічні характеристики і комплектацію виробів без попереднього повідомлення.

 

Де і як можна обміняти або повернути товар?

  • Всі товари з нашого сайту підлягають поверненню або обміну протягом 14 днів без пояснення причин.
  • Повинен бути збережений товарний вигляд, бути відсутні пошкодження і сліди експлуатації.
  • Необхідно надати документ, що підтверджує покупку.
  • Для узгодження обміну або повернення зв'яжіться з нашим менеджером: Контакти.
  • Повернути товар можна в нашому сервіс-центрі за адресою: пр-кт Перемоги, 67, корпус Р. Див. Карту. Графік роботи: з понеділка до п'ятниці з 9-00 до 18-00, в суботу з 10-00 до 17-00.
  • Повернення оплати за погодженням з клієнтом проводиться відразу або протягом 7 днів.
  • Якщо товар знаходиться за межами міста Києва ви можете вислати нам його Новою Поштою (відділення і одержувача вам уточнить менеджер).