Який термін Гарантії?
- Термін гарантійного обслуговування складає від 12 до 60 місяців і регламентується виробником.
- Гарантія 12 місяців поширюється на:
- офісні крісла та стільці торгових марок АКЛАС, AMF, Nowy Styl, Прімтекс плюс, RICHMAN,
Special4you, ДІАЛ, КОНТУР, Аскалон, Woodhause, Модуль Люкс, Domini, Біс, Максі-Меблі, Object
N, Папатія, ЧФЛІ, Мелітополь Меблі, АЛЕАНА
- кабінети торгових марок: DIAL
- кухні та шафи-купе торгових марок: ДОМ, Світ Меблів, Рокко, Люкс студіо,
- диванів торгових марок: ПРЕМЄРА, Софіно, Матролюкс , Мелітопольмеблі, Комфоссон, Сокме, ТІСА
- Гарантія 18 місяців поширюється на:
- дивани та меблі для КаБаРе торгових марок: Укрізрамеблі, ДЛС, АРС, Катунь, Лісогор, СідіМ, Даніро, Юдін, Ембавуд.
- Гарантія 24 місяці поширюється на:
- офісні корпусні меблі торгових марок: M-CONSEPT™
- Гарантія від 12 до 60 місяців поширюється на:
- матраси торгових марок: Матролюкс
- Точну інформацію про термін гарантії ви можете побачити в характеристиці товару.
Що потрібно для звернення по гарантії?
В який термін буде виконаний гарантійний ремонт?
- Більшість ремонтів виконується в термін 1-2 дня в разі наявності всіх необхідних для ремонту деталей;
- Ремонт виконується в термін до 15ти днів в разі відсутності деталей, але наявності їх на заводі виробника;
- Ремонт виконується в термін до 30ти днів в разі необхідності передачі товару на завод виробника;
- Точний термін виконання гарантійного ремонту по конкретному випадку можна дізнатися при зверненні.
На що гарантія НЕ поширюється?
- Пластикові втулки кріплення роликів, заглушки на ніжки стільців. Оскільки втулки є витратним матеріалом.
- Пластикові декоративні чохли і елементи їх кріплення (чохол на газ-ліфт, чохол на хрестовину).
- Оббивні матеріали (механічні пошкодження, пропали, розриви)
- Механічні пошкодження на поверхні хрестовини і підлокітників (подряпини, відколи, вм'ятини).
- Знос втулок пластикових столиків ІСО, ЕРА (столики можна виймати і перевантажувати (сідати, спиратися).
- Поломка декоративних гвинтів (ручки) (закручувати декоративні гвинти слід помірно, не доводячи зусилля до розриву пластика).
В яких випадках вам можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні?
- Поломка товару сталася внаслідок стихійного лиха (повені, пожежі, урагани, землетруси, війни).
- Якщо відсутній документ, що підтверджує покупку.
- Присутні сліди проведення самостійного ремонту.
- Претензії до зовнішнього вигляду натуральних матеріалів (Неоднорідність кольору і фактури шпону, дерева, натуральної шкіри; шрами, вени, сліди від укусів комах на натуральній шкірі; незначне розбіжність фактури дерева, різниця в структурі річних кілець, а також смуги, точки, сучки, характерні для натуральної деревини).
- Претензії до незначних відмінностей товарів з їх фото та відео на сайті і / або з різних партій поставок.
- Поломка товару сталася внаслідок неправильного транспортування або переміщення.
- Поломка сталася через перевищення граничного допустимого вагового навантаження.
- Поломка сталася внаслідок використання в агресивному середовищі: висока вологість, високі температури, інтенсивне сонячне випромінювання товарів, які не призначені для використання в таких умовах.
- Поломка товару сталася внаслідок використання товару не за призначенням: Крісла на роликах та стільці НЕ призначені для сидіння в них більше однієї людини, заборонено перевозити в них важкі предмети. Не можна надмірно навантажувати столи, ставати на них ногами. Тумби на роликах не призначені, щоб на них сідали або перевозили важкі предмети.
- Поломка товару сталася внаслідок неправильної експлуатації. Сідати або спиратися всією вагою на підлокітники в кріслах і стільцях заборонено. Стрибати і ходити ногами по ліжках або диванах заборонено.
** Виробники можуть вносити зміни в технічні характеристики і комплектацію виробів без попереднього повідомлення.
Де і як можна обміняти або повернути товар?
- Всі товари з нашого сайту підлягають поверненню або обміну протягом 14 днів без пояснення причин.
- Повинен бути збережений товарний вигляд, бути відсутні пошкодження і сліди експлуатації.
- Необхідно надати документ, що підтверджує покупку.
- Для узгодження обміну або повернення зв'яжіться з нашим менеджером: Контакти.
- Повернути товар можна в нашому сервіс-центрі за адресою: пр-кт Перемоги, 67, корпус Р. Див. Карту. Графік роботи: з понеділка до п'ятниці з 9-00 до 18-00, Сб та Нд - вихідний.
- Повернення оплати за погодженням з клієнтом проводиться відразу або протягом 7 днів.
- Якщо товар знаходиться за межами міста Києва ви можете вислати нам його Новою Поштою (відділення і одержувача вам уточнить менеджер).